Leveringsalternativer

Lundeby Pro bruker PostNord til sending av bestillinger med sporing. Under finner du frakt- og kostnadsalternativene vi tilbyr i dag:

Pakke til hentested

Din bestilling leveres til nærmeste Postnord hentepunkt. Pakken kan ha maks vekt på 35 kg og maks format: 240 cm lengde, eller lengde + omkrets = 360 cm.

Levering med PostNord

3-7 virkedager (avhengig av lagerstatus)

Mypack collect  

Bedriftspakke / Pakke til bedrift

Levering på døren til din bedrift.

Lundeby velger beste leveringsalternativ: Lundeby rutebil, PostNord eller Bring.

3-7 virkedager (avhengig av lagerstatus)

Bedriftspakke

OBS! Leveringstidene som er angitt, gjelder bare for produkter som er på lager. Enkelte sendinger krever spesialfrakt og Postnords egne satser gjelder. Pris kan variere avhengig av størrelse og vekt. 

Dellevering av din bestilling

Hva innebærer dellevering?

Om din bestilling inneholder flere produkter der en del ikke finnes på lager, sender vi produktene vi har på lager til deg også ettersender vi varene som er utsolgt så fort de kommer på lager. Dette gjør vi for å sikre at du får dine produkter så raskt som mulig.

Koster det noe ekstra?

Nei, dellevering skjer helt uten ekstra kostnad for deg. Du betaler eventuell fraktavgift som er valgt ved bestilling.

Vil du ikke ha dellevering av din bestilling?

Hvis du ønsker komplett levering av din ordre, så må du ta kontakt med oss før du bestiller. Da vil vi opprette ordren for deg og legge den inn med samlet levering. Vær oppmerksom på at dette vil påvirke leveringstiden.

Ankomst

Har du valgt levering til hentested?

Du mottar en e-post fra Lundeby Pro når pakken sendes fra vårt lager. Dette krever at du har registrert din e-postadresse på din ordre eller kundeprofil. Når pakken ankommer ditt lokale utleveringssted, vil du motta en elektronisk hentemelding fra Postnord.

Har du valgt pakke levert hjem?

Når pakken er sendt fra vårt lager vil du få beskjed fra Postnord om forventet utleveringsdag, med sporingslenke, på SMS eller e-post. Via sporingslenken kan du endre utleveringsdag.

Uavhentede bestillinger

Hvis du har bestilt en vare av oss og ikke henter den ut hos Postnord, debiteres en avgift på 295,- inkl. moms. For spesialbestilte varer debiteres den fulle verdien av produktet, samt frakt og returfrakt. Å ikke hente ut forsendelsen betraktes ikke som utnyttelse av angreretten.

Pakkesporing

Leveringsbekreftelse med sendingsnummer, sendes til registrert e-post i bestillingen. Dette skjer samme dag som pakken er sendt. Du kan spore pakken på Postnord sine sporingssider.

Du vil få informasjon om hvor langt pakken har kommet, og sporing er tilgjengelig først etter at den er skannet inn på en av Postnords terminaler. 

Endring av din ordre

Du har mulighet til å endre ordren kostnadsfritt fram til at leveransen har gått til behandling på vårt lager. Endring kan skje pr. telefon 69 89 86 20 eller pr e-post: info@lundebypro.no . 

Feil ved levering, transportskader

Når du henter ut pakken på utleveringsstedet, godkjennes kjøpet ved utlevering. Synlige skader på pakken skal umiddelbart meldes til utleveringsstedet, eller Lundeby Pro - du kan også nekte mottak dersom pakken er skadet.

Transportskade skal altså meldes til Postnord på utleveringsstedet og ved utleveringstilfellet. Skjulte transportskader meldes til Postnord innen 7 dager. Skulle noe annet være feil ved forsendelsen, som f.eks feil vare eller feil antall, kontakt oss omgående på tlf 69 89 86 20.

Dersom du har hentet ut din bestilling og oppdager avvik eller mangler ved din bestilling, send oss et bilde som dokumentasjon, sammen med beskrivelse av avvik/mangelen til info@lundebypro.no .